לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

תחזוקת מזגנים וטיפול שוטף

תוכן עניינים

טכנאי מזגנים לטיפול תקופתי

ידוע שטיפול תחזוקתי – המתבצע בין פעם אחת לשלוש פעמים ( תלוי בדגם ובסוג המערכת ) בשנה משמר את חיי המנוע , משמר את יעילות העבודה ואת תפוקת המנוע של המזגן.

מנוע שאינו מטופל ומתוחזק באופן נכון עלול לאבד מיעילותו ותפוקתו בערכים שמעל חמישה אחוז לשנה. כלומר אחרי חמש שנים המזגן עובד כאילו התקנתם מזגן שתפוקתו קטנה ברבע או שליש מהמזגן שקניתם ולכן חשוב להזמין טכנאי מזגנים לתחזוקה ושימור המזגן.

טיפול נכון ע”י טכנאי מזגנים מקצועי

טיפול נכון יכול כמובן גם להרחיק את הצורך בהזמנת תיקון מזגן. הטיפול כולל בדרך כלל בדיקה וכיוון של מערכות שונות, כמו הוסת ( תרמוסטט ) , הטיימר – אם קיים , תקינות ומתיחת רצועות האוורור של המנוע ( כמו טיפול תקופתי במכונית נוסעים ) , ניקוי יסודי של פתחי אוורור , צינורות האוורור וצנרת העיבוי. וגם החלפת המסננים במסננים תואמים. בדיקת כמות הגז ומילוי בהתאם. הדבר אמור גם במקרה של מזגן המשתמש בנוזל קירור.

איזה חלק משירות מזגנים אפשר לבצע באופן שוטף לבד?

קודם כל להקפיד לקרוא לטכנאי מזגנים במידה ומשהו משתבש. אם המזגן לא עובד במלוא התפוקה, או מזייף אל תחכה. המשך הפעלת המזגן בצורה כזו עלולה להפוך בעיה פחותה של כיוון לתיקון מהותי ויקר. בכל מקרה הפעלת המזגן אם אינו עובד במלוא התפוקה והיעילות – יוצא שכרה בהפסדה.

מעבר לכך , חשוב לדאוג לנקות את הפילטרים באופן קבוע – על ישי שטיפה במים זורמים והקפדה על ייבוש מלא לפני התקנתם חזרה.

תיקון מזגנים ע”י טכנאי מזגנים מוסמך

חברתנו היא בין החברות המובילות בארץ בכל הקשור למזגנים, בין השירותים המעולים שמעניקה החברה ללקוחותיה, אפשר למנות את שרות התיקונים המקצועי, המהיר והיעיל. טכנאי המזגנים של חברתנו, כולם בעלי תעודות מקצוע המוכרות על ידי משרד העבודה.

עדכונים והשתלמויות לכל טכנאי מזגנים

בנוסף על כך – מקפידים בחברה על עדכונים והשתלמויות קבועות, בכל הקשור לחידושי הטכנולוגיה של המכשירים. אבל העבודה החשובה ביותר שלהם, היא דווקא המניעה! כל טכנאי מזגנים של חברתנו יסביר לך שגם המזגן, כמו המכונית זקוק לטיפול וכיוון קבוע. נכון מדובר על הפעולות הפשוטות של ניקוי, ותחזוקה.

מסתבר שהן אולי פשוטות לביצוע – אולם חיוניות מאוד בכל הקשור לשמירת חיי וחיוניות המזגן. מזגן לא מטופל – לא רק שנוטה להתקלקל הרבה יותר, תפוקת המנוע שלו יורדת בצורה חדה עם השימוש. בשפה פשוטה – גם אם השקעתם בקניית מזגן משוכלל בעל כוחות גבוהים ללא טיפול, אתם עלולים למצוא עצמכם עם מכשיר המתפקד מתחת לרמתו הטכנולוגית וצורך כמות גבוהה יותר של חשמל. מעבר לצורך תכוף ( ולעיתים דחוף ) יותר בתיקון המזגן  איכות השרות שהוא מעניק יורדת עם הזמן.

אל תזניח את המזגן שלך!

הזנחה בתחזוקה משפיעה לרעה על כל שטחי בקרת האוויר של המכשיר. שליטה בטמפרטורה, ייבוש הלחות באוויר, סינון ומניעת התפשטות מיקרואורגניזמים. במקרה של אנשים הסובלים מאלרגיות או מאסטמה – עלול הנושא להיות ממש עקרוני. עוד פקטור, חשוב לא פחות – עליו משפיע הנושא, הוא צריכה חסכונית של חשמל.

אחת הפתרונות הוא שימוש בהדרכה אותה מציעים הטכנאים של חברתנו . אפשרות אחרת היא לברר אפשרות להזמנת טיפול – שרות על בסיס שנתי קבוע, דרך החברה.

מידע מקצועי
נגן וידאו
עקבו אחרינו
שתפו אותנו
מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ
סיאט איביזה חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1180 ש"ח + מע"מ
חומר הזרקה אמריקאי לציפוי לסתימת חורים במערכת המזגן
חומר הזרקה
590 ש"ח + מע"מ

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן