לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

גז למזגן ברכב

כידוע מערכת המזגן היא מערכת סגורה שלתוכה מוכנס גז ששמו R134, כמו במערכות קירור אחרות הידועות לנו כגון מקרר,מזגן ביתי,הגז שמצוי במערכת עובר מספר מצבי צבירה מנוזל לגז בסירקולציה קבוע. ללא הגז מערכת הקירור לא תוכל לבצע את עבודת הקירור. 

gas-container-on-white WEB1000
pressure-valves cropped WEB1920

חוסר בגז מעיד על בעיית חוסר אטימות באחד מחלקי מערכת המזגן. כאשר ישנה ירידה ברמת הקירור של המזגן אחת הבדיקות הראשונות שאמורות להתבצע ע”י בעל מקצוע מוסמך היא בדיקת לחצי גז למזגן ברכב כאשר שעוני הבדיקה יעידו על חוסר בגז הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לנסות ולאתר את מקור הדליפה ולתקנו.

מבצעים חמים על מילוי גז מזגן ב-AcforCars:
תחזוקת מזגן מיזוג אוויר לרכב
car servicing WEB
ישנם שני מצבים למילוי גז למזגן ברכב:
  1. במידה וקיים גז במערכת ויש צורך להוסיף כדי להגיע לכמות המומלצת, בעל המקצוע רק יוסיף גז.
  2. במידה ואין בכלל גז במערכת,קורה בדר”כ בגלל נזילה משמעותית או פתיחת מערכת המזגן כדי להחליף חלק לא תקין,בעל המקצוע יבצע ואקום למערכת כדי להוציא את הco2 ורק לאחר מכן יבצע מלוי גז. פעולת הואקום הינה חלק חשוב מאוד אשר משפיע ישירות על אופן פעולתה התקינה ותוקתה של מערכת מיזוג האויר ברכב.

ישנם מצבים בהם יש נזילה קטנה מאוד שמתבטאת בירידה איטית מאוד (מספר חודשים) באיכות הקירור, במצב כזה נשקול לא לסדר את הנזילה כדי להימנע מעלויות גבוהות נמלא גז כל עוד המצב נשאר כך במידה וישנה החמרה בנזילה כדאי למצוא את החלק הנוזל ולתקן.

 ניתן להוסיף לגז חומר זרחני שיאפשר איתור קל של מקור הנזילה כך נוכל להיות בטוחים שהוחלף החלק הנכון. 

ישנו חומר חדשני לאיטום נזילות קטנות שנכנס למוסכים בשנים האחרונות. החובר הוצג כחומר שיפתור את הנזילות הקטנות ע”י הכנסתו באופן פשוט למערכת הגז, כעבור תקופה החומר התגלה כבעייתי, עם הזמן הוא איבד בעוצמתו לאטום את הנזילות והתחיל להתפורר וליצור ליכלוך שפגע במערכות רבות כגון: הרדיאטור והמדחס. הגז משנה את נפחו ולחצו בהתאם לטמפרטרה שעל צלעות המייאד. כתוצאה מכך , הוא סוגר ופותח את מתג הטרמוסטט אשר מפעיל ומנתק את מצמד האלקטרומגנטי של המדחס.

מערכת המזגן ברכב - גז למזגן ברכב
gas-pumps web
מילוי גז 1234yf - הגז המצוי במכוניות החדשות:

החל משנת 2015 הוחל השימוש בגז 1234yf במכוניות החדשות – מדובר בגז ידידותי יותר לסביבה ופחות מזהם, אנו ב-AcforCars מספקים שירותי מילוי גז 1234yf זה עבור כל סוגי הרכבים החדשים במחיר זול ומשתלם במיוחד – 690 ש”ח + מע”מ.

מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן