לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

תיקון מזגן לרכב

Ac For Cars מוסך מיזוג אוויר לרכב, מספקת שירות תיקון מזגן לרכב עבור כל סוגי הרכבים, כולל בדיקות מקיפות ואחריות והכל במחיר הזול והמשתלם בישראל!

מה כולל שירות תיקון מזגן לרכב ב- ACforCARS:

Q-mark-3d

ישנה תקלה במזגן הרכב? חייג אלינו! אנו נשמח לייעץ ולהעניק שירות

אם תשאלו את ההורים שלכם כיצד הם הגיעו ממקום למקום לפני 30 שנה הם יגידו לכם כי עשו זאת בעיקר באוטובוסים וברגל.

המעטים שהיו להם מכוניות יצחקו עליכם אם תשאלו אותם איזה מזגן היה ברכב שלהם. ואכן נראה כי המזגן ברכב הפך ממוצר מותרות לרכיב הכרחי בכל רכב בטח בקיץ הישראלי החם.

כיום, קשה לדמיין כיצד היינו מסתדרים ללא מזגן וכיצד היינו משתמשים ברכב. המזגן הכרחי לקיץ, אך גם הימי החורף הקרים הוא אפקטיבי ועל כן חשיבותו אינה מוטלת בספק. 

אוטו ללא מזגן הוא כמו אדם ללא שיניים ואין ספק כי חשיבותו היא מכרעת לאיכות החיים שלנו.

המאמר שלהלן יפרט לכם את כול סוגי התקלות במזגנים, יסביר לכם על חלקי המזגן השונים, יבאר כיצד אנחנו יכולים לטפל במזגן של האוטו, איך תיקון מזגן לרכב צריך להתבצע וכיצד אנחנו יכולים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

-אוויר-כפתור-5 WEB

רשימת תקלות נפוצות במערכת המיזוג של הרכב

רוב התקלות במזגן נובעות מהעובדה כי חסר גז או מתחזוקה לקויה. עם זאת, עלינו להכיר את הבעיות השונות וזאת בכדי לטפל בהן בצורה איכותית.

 ברגע שתבינו על מה המוסכניק שלכם מדבר כך תוכלו לקבל החלטות הרבה יותר מושכלות ועל כן המידע המפורט כאן הוא בעל ערך עצום.

 ציינו בפניכם את התקלות הנפוצות ביותר וזאת בכדי שתדעו כיצד לטפל בהן ומה המשמעות שלהן.

1.

מזגן ברכב לא מקרר ולא מחמם

אחת התקלות הנפוצות ביותר היא מזגן ברכב שלא מקרר, זוהי בעיה שלרוב הפתרון שלה מצוי במילוי גז מחדש. עלות המילוי של גז חדש נעה בין 150 ל-250 ₪. מדובר בבעיה קלה לפתרון. עם זאת יש לציין כי במקרים מסוימים הבעיה יכולה לנבוע ממדחס תקול או מצנרת פגומה ובמקרים כאלו עלות התיקון והחלפת החלקים עולה יותר ויש לקחת זאת בחשבון.

2.

מזגן ברכב לא מוציא אוויר

תקלה נוספת שיכולה להתרחש ברכב היא שהמזגן ברכב לא מוציא אוויר. במקרים כאלו רוב הסיכויים גם כן שיש צורך למלא גז ברכב. עם זאת, מוסכניק רציני יבצע בדיקה מקיפה של כל מערכת המיזוג שלכם ויוודא כי היא תקינה לפני שהוא ממלא גז במזגן.

3.

מזגן ברכב פעם מקרר ופעם לא

במקרה כזה הבעיה יכולה לנבוע מהחיישן האחראי על פעילות המזגן. במקרה כזה יש להחליף את החיישן ולשים חדש. סיבות נוספות לבעיה זו יכולות להיות מפוח תקול או  שהפילטר מלוכלך. במקרה שהבעיה היא במפוח הרי שיש להחליפו מה שלא אמור להוות בעיה למוסכניק. במקרה שהפילטר סתום יש לנקות אותו.

4.

מדחס מזגן לא נכנס לפעולה ברכב

שימו לב יתכן והמזגן לא מקרר או מחמם יתכן והבעיה נמצאת במדחס. במקרה כזה יש להחליף את המדחס. מחירו של מזגן חדש הינו 1500 ₪ עד 5,000 ₪, עלות גבוהה אשר מעידה על חשיבותו של המדחס לפעולת המזגן. זכרו כי כאשר מזגן ברכב לא עובד יש לבחון תמיד את המדחס עקב חשיבותו לפעילות המערכת.

5.

מזגן ברכב מקרר חלש

לעתים המזגן מקרר חלש ואנו סובלים מכך מאוד במיוחד בימי הקיץ החמים. במקרים כאלו יתכן ושוב הבעיה נעוצה במחסור בגז במערכת כך שפתרון הבעיה הוא פשוט וכל אשר עליכם לעשות הוא לפנות אל מוסך המתמחה במיזוג אוויר באוטו.

6.

מזגן ברכב מוציא אוויר לא מקרר

רבות מהבעיות של מזגן ברכב הן כאשר הוא מוציא אוויר אך לא מקרר, גם כאן יתכן והבעיה נעוצה במחסור בגז. אך לצד זאת אנחנו חייבים לדרוש כי המוסך יבחן את כלל מערכת המיזוג ויבטיח כי היא תקינה כאשר בין היתר יש לבחון את הצנרת של המיזוג, את המדחס ואת הפילטר.

gas-pumps web
תיקון מזגן לרכב מחיר

חשיבותו של המזגן ברכב אינה מוטלת בספק, על כן עולה השאלה מה תהיה עלות תיקון המזגן? יש לציין כי העלויות תלויות בין היתר בדגם הרכב שלכם, בבעיה שיש במזגן ובמשך הזמן הנדרש לתקן אותה. עם זאת ניתן לקבוע טווחי מחירים שרוב המוסכים פועלים על פיהם.

תיקון מדחס מזגן ברכב

המדחס אחראי לדחוף את הגז אל עבר המעבה וכך לקררו. תפקידו של המדחס הוא חשוב ביותר וכדאי להקדיש לו פסקה שלמה.

 מדחס יכול להתקלקל כתוצאה מכניסה של נוזלים אל המערכת שלו. לצד זאת חלק מהתקלות של המדחס נובעות כתוצאה מהתייבשות של אטם ציר המדחס.

 חשוב להבין כי כל תקלה במדחס משביתה למעשה את המזגן שלכם ברכב ועליכם לקחת זאת בחשבון. 

מחירו של מדחס חדש ינוע בין 1,500 ₪ ל-5,000 ₪. לרוב החלפת מדחס משמעה גם החלפה של המייבש והשסתום מה שמסביר מדוע המחיר הוא כה יקר.

 אך אין מה לעשות בנוגע למחיר ואם אנחנו רוצים שהמזגן ברכב יעבוד אנחנו צריכים לתקן את המדחס.

מדחס מזגן לרכב
שירות עד הבית2
מדוע חשוב ללכת למוסך המתמחה בתיקון מזגנים לרכב?

שימו לב רוב המוסכים אינם מתמחים בתיקון מזגנים לרכב ואת זאת אתם צריכים לקחת בחשבון. כאשר המזגן שלכם אינו עובד ויש תקלה חוזרת בו כדאי מאוד ללכת למוסך המתמחה בתיקון מזגנים.

 כך תבטיחו כי המזגן שלכם יתוקן כראוי ויעבוד טוב. אם תלכו למוסך שאינו מתמחה בתיקון מזגנים אתם מסתכנים בכך שיגרם נזק למזגן שלכם ושהתיקון לא יתבצע כראוי.

 כדאי מאוד גם להיזהר מחאפרים המציעים לתקן לכם את המזגן. 

שימו לב חאפרים יכולים לגרום נזק חמור למזגן שלכם ולאוטו שלכם וגם אם הם לוקחים מחיר נמוך לתיקון המזגן אין זה כדאי לפנות אליהם.

כיצד אדע אם מדובר בחאפרים?

אז כיצד אני יכול לדעת האם מדובר במוסך איכותי או בחאפרים. ראשית אתם יכולים להסתכל על הרישיון של המוסך, כל מוסך חייב ברישיון ועובדה זו יכולה ללמד אתכם האם מדובר בחאפר או לא.

 בנוסף, הסתכלו על סביבת העבודה של המוסך, בדרך כלל אצל חאפרים המוסך יהיה קטן במיוחד וללא הציוד הנדרש לבדיקת האוטו שלכם. 

ניתן לומר כי כאשר אתם תראו חאפר נורות אזהרה יצלצלו בראשכם ובכדי לבצע בחירה מושכלת אתם צריכים להקשיב לנורות אלו ולפעול על פיהן.

unsturtworthy WEB
מיזוג אוויר לרכב ביבוא אישי
האם בטיפול שגרתי בודקים את המזגן שלי?

אחת השאלות החשובות ביותר היא כיצד ניתן לדאוג כי לא יהיו תקלות במזגן שלי? אם כן יש לכך תשובה פשוטה, כמו כל דבר באוטו גם את המזגן ניתן לתחזק.

 רבים אינם מודעים לכך אך תחזוקת המזגן יכולה להבטיח כי לא תתרחשנה תקלות במזגן. כך לדוגמא תחזוקת המזגן יכולה להבטיח כי גז לא יברח מהמזגן.

 כך אתם תבטיחו כי הגז יחזיק מעמד למשך זמן רב יותר. תחזוקת המזגן יכולה גם להבטיח כי לא יחולו תקלות אחרות במדחס או בכל חלק אחר של מערכת המזגן. 

על כן כדאי מאוד לפנות אל מוסך המתמחה במזגנים ולתחזק את המזגן אחת לשנה בכדי להבטיח כי לא יחולו בו תקלות שיכולות לעלות כסף רב ולגרום לנו למפח נפש רציני.

קרתה לכם תקלה במזגן? לא מדובר בסוף העולם

תקלות במזגן הן דבר שכיח בטח ככל שיש ברשותכם אוטו ישן יותר. אך אין לכם מה לדאוג אם אתם פונים אל מוסך איכותי ומורשה אתם יכולים להיות בטוחים כי המזגן יתוקן בצורה הטובה ביותר ובמחיר נמוך יחסית.

 מחיר תיקון תקלות במזגן הוא נמוך יחסית בטח אל מול תיקון תקלות אחרות באוטו ואנו לא צריכים לחשוש מכך.

 עם זאת, אם קרתה לכם תקלה במזגן כדאי למהר וללכת למוסך בכדי לתקן את התקלה במהירות האפשרית ולהבטיח כי אנו לא ניקלע לבעיה קשה יותר ככל שהזמן עובר.

 זכרו כי ככל שתתייחסו אל התקלות יותר ברצינות כך המזגן שלכם יחזיק מעמד למשך זמן רב יותר וכך תשלמו פחות.

dissapointed-woman-in-a-car WEB
מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן