לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

מאייד – רדיאטור קירור פנימי

במאייד מתבצע תהליך שהוא הלב של כל מחזור הקירור. תהליך האיוד מתבצע בשעה שמצב הצבירה של הגז משתנה בהדרגה ממצב נוזלי למצב של גז.

מאייד – או בשמו השני “רדיאטור פנימי” הינו רדיאטור קטן ממדים הנמצא ברוב המכוניות בחלק הפנימי של הרכב, כלומר בצד של תא הנוסעים.

מאייד הינו חלק יחסית קטן, ולא נוטה להתקלקל בדרך כלל.

אם זאת ברגע שהוא מתקלקל מתחליה נזילה עקב ריקבון של היחידה שגורמת לאובדן גז או נזילה בפנים הרכב. איתור התקלה קשה מכוון שהחלק נמצא במקום ללא גישה. בעל מקצוע מיומן ידע לעלות על התקלה.

car radiator on white2 WEB
מאייד

כאשר הבעיה במאייד אנו ממליצים תמיד להחליף לאחד חדש ומקורי ולא “משומש” או “חליפי” הסיבה שברוב המכוניות העבודה להחלפת החלק דורשת פירוק של הרבה שעות עבודה (יום-יום וחצי) ומהווה חלק גדול מהתיקון כולו.

מכיוון שאין גישה אל המאייד בלי לפרק את הדשבורד ומערכת החשמל מצד של תא הנוסעים (ברוב הגדול של המכוניות).

בנוסף, מעבר לכמות העבודה חשוב לבחון טוב את המתקין או המוסך מכיוון שמדובר בעבודה שמצריכה עדינות וזהירות לא לפגוע או לשבור חלקים מהדשבורד העדין שעשוי מפלסטיק, כמו כן הוא צריך להכיר את מערכת החשמל שאותה הולך לפרק ואותה יצטרך בסיום העבודה לחבר חזרה מבלי לפגוע במחשב או ליצור שיבושים חשמליים.

לסיכום, המאייד הוא רכיב חשוב במערכת המיזוג של הרכב, אם זאת הוא קטן וזול יחסית. הוא יושב במקום שקשה לגשת אליו ולכן החלפתו מצריכה שעות רבות של עבודה (שהיא חייבת להיות על ידי מוסך בעל נסיון כדי לא ליצור נזקים נוספים). כאשר מחליפים רדיאטור פנימי – מומלץ להחליף לחדש ומקורי!

מעבה 2
ACFORCARS-logo

אנחנו ב- ACFORCARS מחליפים רדיאוטורים פנימיים על בסיס יומי ובהצלחה רבה,
עברנו את ההכשרות המתאימות ויש לנו את הידע והנסיון הדרוש!
אם עליך להחליף מאייד או שיש לך כל בעיה אחרת במערכת המיזוג,
אתה מוזמן להתקשר אלינו ולהגיע לאבחון ראשוני חינם!

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן