לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

מה נהגים לא יודעים על מערכות המיזוג ברכב שלהם?

תוכן עניינים

ישנם מוצרים רבים אשר מבטיחים את פעולתה התקינה של מערכת מיזוג האוויר לרכב. כיום ישנם חלפים ופתרונות מתקדמים אשר מבטיחים שכל נהג ייהנה ממערכת מיזוג יעילה. מעבר לכך, איכות המוצרים הנלווים נמדדת גם באופן בו הם מקלים על פעולת הרכב ועל השימוש בדלק. בימים בהם מחיר הדלק עולה, אחד מתפקידיה החשובים של מערכת מיזוג האוויר היא להקל על הנהג אך מבלי לפגוע בחווית המיזוג עצמה.

מוצרים נלווים ומערכת המיזוג הבסיסית

כדאי להכיר מספר מוצרים נלווים אשר יעזרו לכם לרכוש רכב חדש או לבצע עסקת יד שנייה. המוצר הראשון הוא השסתום, אשר תפקידו להביא את הקרר ממצב של נוזל למצב של גז. ישנם גם מייבשים, אשר ממוקמים בקו הנוזל בצנרת הגז ומשם מסננים את הלכלוך והרטיבות אשר עלולים לגרום לזיהום במערכת. גם צנרת מזגן הכוללת צינורות דחיסה, יניקה ואמצעים להעברת גז היא חלק חשוב בקישור בין חלקי המערכת. על מנת לקרר רכבים מודרניים נעשה שימוש במעבה, שהוא למעשה רדיאטור ותפקידו להחליף חום. ישנם מאווררים אשר תפקידם לצנן את הגז ברדיאטור ולהוריד לחצים, אטמים שתפקידם לאטום את החיבורים ולמנוע דליפות ונזילות וכמובן מאיידים המבצעים את ליבו של מחזור הקירור. רוב הנהגים מכירים רק את המוצרים הנלווים העיקריים, אך האמת היא שישנם מוצרים רבים אחרים אשר בסופו של דבר תורמים לאפקטיביות של מערכת המיזוג.

מערכת יעילה ברכבים יד שנייה

לאחר שמבינים את החשיבות של מיזוג אוויר לרכב כדאי לבדוק מה היא הדרך הנכונה להבטיח מערכת יעילה. בעת קניית מאזדה יד שניה לדוגמא, כדאי לקחת את הרכב לבדיקה כללית. היות ומדובר על רכב מאוד פופולארי, המחיר של מאזדה יד שניה נקבע לא רק על פי השנתון ומספר הקילומטרים אלא גם על פי מצב מערכות המיזוג ומוצרים נלווים נוספים. ניתן לקרוא מידע באינטרנט ולהתייעץ עם חברים, אך בסופו של דבר צריכה חברה מקצועית לספק את חוות דעתה.

קונים רכב ללא אכזבות

כל קניית רכב משומש המתבצעת תוך כדי התייעצות עם אנשי מקצוע היא בעלת אחוזי הצלחה גבוהים.קניית רכב משומש יכולה להיות חוויה שלילית, במידה ולא ניגשים אליה בצורה נכונה. חברות העוסקות בממכר חלפים ופתרונות מתקדמים למיזוג אוויר יכולות להעלות את ערך הרכב. על החברה להתמחות במדחסים חדשים ומחודשים, להכיר את ההבדלים ביניהם לבין מדחסים מפירוק ולהציע שירותים נלווים ושירותי התקנה. מלבד מחירים אטרקטיביים, חברה מן הסוג הזה תבטיח גם מקצועיות, אמינות ושירות ללא פשרות. נהגים אשר אינם בקיאים במערכות מיזוג אוויר יכולים לחסוך לעצמם המון שגיאות במידה והם פונים מראש אל חברה כזו. ברכישת רכב חדש או רכב משומש, המיזוג הוא חלק חשוב במערכת השיקולים.

מצאת בעיות במזגן? התקשר אלינו עכשיו! 073-2726033

מידע מקצועי
נגן וידאו
עקבו אחרינו
שתפו אותנו
מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ
סיאט איביזה חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1180 ש"ח + מע"מ
חומר הזרקה אמריקאי לציפוי לסתימת חורים במערכת המזגן
חומר הזרקה
590 ש"ח + מע"מ

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן