לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

סוגי מערכות מיזוג אוויר

תוכן עניינים

מערכות מיזוג אוויר לבתים פרטיים

בשנים האחרונות התפתחו טכנולוגיות חדשות בענף מערכות מיזוג האוויר עבור בתים פרטיים. טכנולוגיות אלה מתאפיינות באיכות קירור וחימום גבוהה, מגוון פונקציות המאפשרות ויסות בהתאם לצרכים של המשתמש וכן ביעילות אנרגטית, מה שמפחית בצורה משמעותית את צריכת החשמל שלנו.

מעכרות מיזוג לרכב - פתחי אוורורבין טכנולוגיות אלה ניתן למצוא את טכנולוגיות האינוורטר בה נעשה שימוש בקרב מערכות מיזוג אוויר תעשייתי וכן במזגנים ביתיים איכותיים. טכנולוגיה זו בעל תנאי קירור וחימום מעולים, מאפשרת למשתמש לקבוע את הטמפרטורה הרצויה בכל החדרים במבנה, מונעת תחושות יובש, בעיקר בזמן הפעלת המזגן על חום וכן חוסכת לנו לא מעט בצריכת החשמל.

טכנולוגיה נוספת היא טכנולוגיית ה-VRFבה משתמשים בעיקר עבור מבנים מסחריים ותעשייתיים. טכנולוגיה זו מתאפיינת בפעולת מדחס הפועל באופן רציף, תוך כדי שינוי תפוקה בהתאם לדרישות המשתמש. זאת, בניגוד למערכות הרגילות בהן המדחס מפסיק לעבוד בעת שהמערכת מגיעה לטמפרטורה הרצויה, מנגנון אשר גורם לשחיקה של המדחס ופוגע ביציבות הטמפרטורה. כך שתנאי מיזוג האוויר במערכות אלה הן מעולות ומתאפיינות בעמידות גבוהה, פעילות שקטה ומגיעות עם מערכות שליטה ובקרה המאפשרות למשתמש גישה ושליטה מלאה במערכת.

מערכות מיזוג אוויר לרכב

מערכות מיזוג האוויר לרכב, מתבססות על עיקרון הפעולה של מערכות מיזוג אוויר לבתים. בין הרכיבים המרכזיים של המערכת הם המדחס שיונק את הגז, דוחס אותו והופך אותו לנוזל, המעבה (רדיאטור), הממוקם בקדמת הרכב ומפזר את החום שנוצר מתהליך דחיסת הגז, שסתום התפשטות ומערכת צינורות המקררות את הנוזל בלחץ גבוה שעובר אל המאדה שתפקידו להזרים אוויר קר. האוויר הקר חודר אל תא הנוסעים ברכב לאחר פעולות שאיבה ודחיסה של המפוח המחובר אל לפתח יציאת האוויר בתא הנוסעים. כמו כן, כיום ישנם רכבים בעלי מערכת אקלים שתפקידה לשמור על טמפרטורה קבועה ויציבה בתוך הרכב.

אין ספק כי מיזוג האוויר ברכב מהווה את אחד האלמנטים החשובים ביותר ברכב. על אחת כמה וכמה כשמדובר במדינה חמה כמו ישראל בה שורר מזג אוויר קייצי רוב ימות השנה. רכב ללא מיזוג אוויר תקין עלול לפגוע בריכוז של הנהג במהלך הנהיגה בכביש ולסכן אותו ואת השוהים ברכב. הלכך, כשאנו קונים רכב, בין אם חדש או ישן חשוב מאוד שנבדוק בקפידה את איכות מיזוג האוויר וכן נקפיד לקחת את הרכב לבדיקות תחזוקה תקופתיות.

תחזוקה ותיקון מערכות מיזוג אוויר

בעיות נפוצות במערכות מיזוג האוויר, בין אם מדובר במיזוג בית פרטי או רכב, קשורות לרוב בבלאי של אחד המרכיבים או כתוצאה מתקלה כלשהי. מדחס תקול, דליפה מהמעבה, בריחת גז, סתימת המפוח ברכב הם חלק מהתקלות השונות שיכולות להיווצר במערכות מורכבות אלה. על מנת להקטין באופן משמעותי את הסיכון לתקלות השונות, שחלקן עלולות להסתכם בתיקון בעלות של אלפי שקלים, מומלץ לתחזק את מערכות מיזוג האוויר באופן שוטף. תחזוקה זו כוללת בדיקת גז וטמפרטורה, ניקוי המעבה והמערכת, בדיקת נזילות ודליפות, תיקון בעיות רעש וריחות לא נעימים, תיקון שלטים ועוד.

במידה ואנו זקוקים לשירות תיקון ותחזוקת מיזוג אוויר מומלץ לבחור בשירות של מומחים מוסמכים בתיקון תקלות מערכות מיזוג אוויר ברכב ובבתים פרטיים. כמו כן מומלץ לבחור בשירות מנוסה ובעל מוניטין ולא אצל “חאפרים”, זאת על מנת לוודא כי העבודה תתבצע באופן יסודי ובהתאם להוראות היצרן של מערכת מיזוג האוויר.

מידע מקצועי
נגן וידאו
עקבו אחרינו
שתפו אותנו
מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ
סיאט איביזה חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1180 ש"ח + מע"מ
חומר הזרקה אמריקאי לציפוי לסתימת חורים במערכת המזגן
חומר הזרקה
590 ש"ח + מע"מ

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן