לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

מיזוג אוויר לרכב בייבוא אישי

תוכן עניינים

כאשר עומדים למצוא שירות מקצועי עבור רכישות, תיקון, או התקנת מיזוג אוויר לרכב, הרי שיש לחפש אחר חברה שאינה לוקחת פערי תיווך, מתמחה בתחום (ולא עוסקת בתחום על הדרך), שומרת על רף גבוה, מבצעת משלוחים לכל מקום בארץ, עובדת רק עם חלקים מקוריים (מומלץ חלפים מקוריים מארה”ב וגרמניה), מחזיקה ברזומה חיובי בתחום מיזוג אוויר לרכב וכמובן שמעניקה שירות אדיב ואף שומרת על רף מחירים נוח ומתחשב.
כמו כן מומלץ לבדוק אם החברה יכולה לנהל עבורך הזמנת מיזוג אוויר לרכב בייבוא אישי.

טמפרטורה אידאלית

מיזוג אוויר לרכב ביבוא אישיכל מי שחי בארץ יודע לספר שבחודשי הקיץ השימוש במזגן הרכב אינו מותרות, אלא צורך פרקטי הכרחי, ולו כי לסבול בעת הנסיעה מחום עשוי לא רק להוביל לחוסר נוחות, אלא גם לפגום ברמת הריכוז בעת הנהיגה. על כן חשוב ביותר לוודא שאם כבר מתקינים מיזוג אוויר לרכב, הרי שמוטב שהוא יגיע מיבוא אישי, כלומר מוטב שהוא יתאים באופן אידאלי ואף יהיה איכותי, כך שכעבור זמן קצר ניתן יהיה לשוב ליהנות מטמפרטורה אידאלית.

מבלי לחכות

לאור כל זאת, גם אם יש לכם ברכב מזגן, אך הוא פשוט הפסיק לעבוד, הרי שטוב לדעת שממש כפי שיש להזמין הביתה טכנאי מזגנים, הרי שבמקרה זה ניתן גם כן ליהנות משירות מקצועי, רק שהפעם אין צורך לחכות שהטכנאי יימצא זמן לבוא עד אליכם, אלא ניתן ליהנות מהעובדה שניתן לקחת את הרכב ולהביא אותו למוסך שמתמחה בתחום.

מדחסים

כאשר נתקלים במבצעים בטריטוריית מיזוג אוויר כשמדובר על רכב ביבוא אישי, הרי שיש לבחון מה הם כוללים. כלומר יש לבחון האם אותו מזגן משופץ או מקורי, האם אותו מזגן מגיע עם אחריות והאם המחיר כולל התקנה, ואף חלקים מהותיים כגון מדחס, גז וואקום. אם כבר ציינו את המדחס, נציין עבור מי שאינו מכיר שמדובר במנוע מכני אשר מהווה את הלב של מערכת המיזוג, כאשר תפקידו ליצור הפרשי טמפרטורות – בין האוויר החיצוני לבין הגז הפנימי שעובר דחיסה. כמו כן חשוב לדעת שהשנים האחרונות הביאו עמן מגוון שינויים בתחום המדחסים, כך שניתן למצוא שרבים מהם נשלטים באמצעות שסתום חשמלי וניתן למצוא שלושה סוגים עיקריים: ישנם מדחסים סכינים, ישנם מדחסים רוטטיביים וישנם מדחסים בוכנתיים.

המלצה

לבסוף נציין שממש כפי שניתן לרכוש רכב ביבוא אישי ע”י פנייה אל יבואני רכב מקצועיים, וממש כפי שניתן לפנות אל עבר יבואני רכב חדש עבור רכישה רגועה ומבטיחה, כך יש לבחור כהלכה חברה עבור רכישת מיזוג אוויר לרכב בייבוא אישי. בדקו רזומה וציוד ותיהנו מנסיעה נעימה.

מידע מקצועי
נגן וידאו
עקבו אחרינו
שתפו אותנו
מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ
סיאט איביזה חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1180 ש"ח + מע"מ
חומר הזרקה אמריקאי לציפוי לסתימת חורים במערכת המזגן
חומר הזרקה
590 ש"ח + מע"מ

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן