לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

מה אתם יודעים על צריבת תוכנת ניהול מנוע לרכב?

תוכן עניינים

כידוע, רכבים מגיעים היום עם יחידות בקרה אלקטרוניות, ECU, המנטרות את פעולת הרכב ומאתרות תקלות. יחידת הבקרה בנויה על מנת לאפשר נהיגה בטוחה, בתנאים שמתאימים לכלל אוכלוסיית הנהגים. מן הסתם, לא כולם נוהגים אותו הדבר, ואלו המעוניינים להשיג ביצועים משופרים מרכבם פונים למומחים. תכנות מחדש של יחידת הבקרה האלקטרונית הוא אחד האמצעים להשיג ביצועים טובים יותר מן הרכב שלכם בין היתר ע”י צריבת תוכנת ניהול מנוע.

כיצד זה מתבצע?

צריבת תוכנת ניהול מנוע
צריבת תוכנת ניהול מנוע

התהליך כולל זיהוי וקריאת הקוד המקורי ביחידת ניהול המנוע וכתיבה מחדש של הקוד, כך שהפרמטרים החדשים יאפשרו ביצועים טובים יותר. יחידת הבקרה, או יחידת ניהול המנוע (ECU), מתוכננת לאפשר ביצועים שיתאימו לנהג הממוצע ושיהיו בטוחים לרכב. נהגים המעוניינים להשיג ביצועים משופרים צריכים למצוא את הדרך לשנות את ההגדרות של יחידת הבקרה האלקטרונית, וזה בדיוק מה שצריבת תוכנת ניהול מנוע עושה.

האם צריבת תוכנת ניהול מנוע פוגעת ברכב?

צריבת תוכנת ניהול מנוע לא תפגע ברכב יותר מאשר כל שיפור אחר, אולם עליך להקפיד שרכבך יהיה תקין, על מנת למנוע נזקים וכדי להבטיח את השיפור המבוקש. תוכנה משופרת לא תעלים תקלות שהיו קיימות ברכב לפני השינוי. יתרה מכך, תקלות אלו עלולות אף להחריף, לכן יש לוודא את תקינות כל מערכות הרכב לפני ביצוע השינוי.

עמדת היצרן

היצרן מוציא את הרכב לשוק על פי שיקוליו הוא, והחברות מן הסתם לא יאהבו את השינוי שביצעת. יתרה מכך, אם אותר שינוי כזה, וכן בכל מקרה אחר של עדכון הגדרות המערכת – יחידת הבקרה תחזור למצב המומלץ על פי היצרן. על מנת למנוע מחיקה של תוכנת הניהול המשופרת, הימנעו מעדכונים שאינם הכרחיים.

מה זה נותן לך?

תוכנת ניהול מנוע מספקת לך יותר כוחות סוס, צריכה חסכונית של דלק, האצה מהירה יותר ומומנט גבוה יותר. כל אלו מספקים חווית נהיגה אחרת וביצועים מרשימים לרכב שלך.

לסיכום

למבקש לשפר את ביצועי הרכב, תכנות מחדש של יחידת הבקרה האלקטרונית נותן מענה איכותי שאינו פוגע ברכב ושאינו מסכן את הנהג. לפני צריבת תוכנת ניהול מנוע, ודא שהרכב שלך תקין, כדי להבטיח שיפור מקסימאלי ולמנוע תקלות.

מידע מקצועי
נגן וידאו
עקבו אחרינו
שתפו אותנו
מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ
סיאט איביזה חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1180 ש"ח + מע"מ
חומר הזרקה אמריקאי לציפוי לסתימת חורים במערכת המזגן
חומר הזרקה
590 ש"ח + מע"מ

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן