לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

מדחס מזגן לרכב לא עובד

תוכן עניינים

הקיץ הגיע גגות המכוניות לוהטים ואתם נכנסים לרכב ופשוט אין מצב שלא תדליקו את המזגן – אתם פשוט חיים להתקרר. אבל אבוי – המזגן החליט לא לעבוד ואתם מתחילים להזיע; ממש לא מתאים כי הרגע יצאתם מהמקלחת והתלבשתם נקי לעבודה. באסה… סיכוי גבוה שהבעיה היא מדחס מזגן לרכב לא עובד ולכן אנו כאן.

מדחס מזגן הוא בעל תפקיד חיוני ובלתי נפרד ממערכת המיזוג ברכב; הוא אחראי על הוצאת גז ממערכת המיזוג ודחיסתו בלחץ אל תוך המערכת. יצוין שכאשר מערכת המיזוג אינה תקינה, נוסעי הרכב אמנם סובלים מחום, אך גם מנוע הרכב עלול להתחמם מעבר לטמפרטורה הרצויה, ולהיהרס.

מדחס מזגן לרכב לא עובד – מדוע?

ייתכנו גורמים אחדים לפעולה לקויה של מדחס המזגן ברכב: סתימה בנקודה כלשהי במערכת המיזוג, עודף/חוסר בגז, תרמוסטט פגום וכו’. קשה להצביע על הגורם המדויק לאי תקינותו של המדחס מבלי לאבחן את הבעיה מחוץ לרשת האינטרנט. איש מקצוע יוכל לבצע בדיקה מקיפה ל”קרביים” של הרכב ולאתר את התקלה.

איך זה נראה מבפנים?

מדחס מזגן לרכב יד 2מערכת הקירור מורכבת מחלקים חיוניים כגון מדחס גז, מעבה, מאדה, מייבש, צנרת, תרמוסטט, שסתום התפשטות, מאווררים לקירור המערכת ומערכת פיקוד המנהלת את כל העניין. איך המערכת עובדת? עם הפעלת המזגן מופעל למעשה המדחס שמיועד לשנע גז ליחידת העיבוי. הגז שעובר בצינורות בלחץ גבוה הופך לנוזל ואחרי כן מגיע לשסתום ההתפשטות שלפני יחידת הקירור. השסתום מרסס את הגז הנוזלי אל המאדה, כאשר שינויי לחץ גורמים לו לצאת כגז קר, שאחריהם הוא עובר סירקולציה וממשיך אל תא הנוסעים מבעד לפתחי אוורור.

מה צריך לעשות?

כאשר מדחס מזגן לרכב לא עובד, יש לקחת את הרכב לבעל מקצוע מיומן לביצוע בדיקה מעמיקה לרכב ואיתור מקור הבעיה. זכרו לקחת את רכבכם לאיש מקצוע עם הבנה מעולה במדחסי מיזוג רכב, בפירוקם ובהרכבתם, כמו גם בהתאמת המדחס לדגם הספציפי שברשותכם.

ייתכן שיעלה צורך בשיפוץ המדחס הקיים, זאת בהסתמך על כך שמרבית תקלות המדחס אלו תקלות פשוטות שניתן לפתור בקלות יחסית; תהליך השיפוץ עשוי להימשך מספר שעות, ואולי למעלה מיום, כיוון שלאחר הפירוק, השיפוץ וההרכבה, יש לוודא שהכל תקין ואם לא – לבצע הליך חוזר. אפשרות זו עשויה להיות זולה יותר במקרים רבים, כיוון שהתשלום מיועד למומחה ולא עבור רכישת חלף חדש ויקר.

זכרו: לפני התקנת מדחס לרכב חדש / משומש / משופץ מומלץ מאוד להיוועץ עם איש מקצוע בעל התמחות במיזוג אוויר לרכב, ללמוד על עלויות ולוודא שאחריות כלולה בעסקה.

מידע מקצועי
נגן וידאו
עקבו אחרינו
שתפו אותנו
מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ
סיאט איביזה חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1180 ש"ח + מע"מ
חומר הזרקה אמריקאי לציפוי לסתימת חורים במערכת המזגן
חומר הזרקה
590 ש"ח + מע"מ

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן