לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

תיקון מזגן סקודה אוקטביה

תוכן עניינים

ישנה תקלה במזגן בדגם סקודה אוקטביה? במאמר נציג בפניכם את התקלות הנפוצות ביותר במערכת המיזוג של רכבי סקודה אוקטביה, אחד הדגמים הפופולאריים בישראל. אנו במוסך מיזוג אוויר ACForCars מספקים שירות מקיף לבעיות במערכת מיזוג האוויר: אבחון יסודי ומקיף במכשור מתקדם, מילוי גז ישן וחדש, תיקון והחלפת מדחסים, מעבה ויחידה פנימית, שסתום התפשטות ועוד. במסגרת השירות אנו מספקים חלקי חילוף איכותיים במידת הצורך ומספקים פתרונות מתקדמים אשר עשויים לחסוך לכם כסף רב על תיקון דגם האוקטביה שלכם.

מערכת מיזוג אוויר סקודה אוקטביה

 

בדומה לכל הרכבים המודרניים, גם סקודה אוקטביה הינה מצוידת במערכת מיזוג אוויר על מנת לשמור על נוחות בימים חמים ובמיוחד בעונת הקיץ. למרות שקל לראות יתרון זה כמובן מאליו, עדיין ברור כי מזגן שלא פועל כראוי עלול לייצר חוויית נהיגה לא נעימה. באמצעות תחזוקה בסיסית ותשומת הלב המינימלית, תוכלו להיות בטוחים כי המזגן בדגם הסקודה אוקטביה שלכם ימשיך לתפקד באופן אמין במשך שנים רבות.

כיצד מערכות מיזוג אוויר פועלות בסקודה אוקטביה שלכם?

כל מערכות מיזוג אוויר ברכב פועלות על פי עקרון מחזור קירור זהה. חומר קירור כימי נע במעגל סגור של רכיבים הכוללים מדחס, מעבה, משאבת קירור ושסתום התפשטות. ככל שחומר הקירור עובר בין מצב נוזלי למצב גז, הוא קולט חום מהאוויר שבתא הנוסעים ומעביר אותו החוצה מהרכב.

בעיות נפוצות במזגן הרכב 

אחד היתרונות הגדולים של רכבים מודרניים הוא מערכת מיזוג אוויר שהיא נוחה בשימוש ומאפשרת לנהוג בנוחות בכל עונה. אבל כמו כל מערכת מכנית מורכבת, גם מזגן הרכב יכול להתקלקל. להלן ריכזנו כמה מן התקלות הנפוצות במערכות מיזוג אוויר של סקודה אוקטביה, ונדון במה אפשר לעשות כדי להימנע מהן.

חוסר גז קירור

הבעיה הכי שכיחה במזגני רכב היא דליפת גז הקירור המונעת ממערכת המיזוג לפעול כראוי. סיבות אפשריות לדליפת גז כוללות קרע בצינורות המובילים את הגז או פגיעה ברדיאטור הממוקם בחזית הרכב. אם יש חשד לדליפה, טכנאי במסך יתקן את מקור הדליפה וימלא מחדש את הגז במערכת.

בעיות במדחס

המדחס הוא ליבה הפועם של מערכת המיזוג וכאשר הוא מתקלקל, המזגן לא יקרר יותר. לעתים ניתן לתקן מדחס תקול, אך במקרים רבים עדיף להחליפו בחדש.

תקלות במערכת חשמל

מזגן הרכב מופעל באמצעות מערכת חשמל מורכבת. תקלות כמו נתיכים שרופים או קצרים חשמליים ימנעו מהמדחס להפעיל את מחזור הקירור. פתרון הבעיה מצריך איתור מקורה וטיפול בו.

סתימות בפילטרים/צינורות

עם הזמן לכלוך, אבק ולחות עלולים להצטבר במסננים ובצינורות ולחסום את זרימתו של האוויר הקר. במקרים כאלה יש צורך בניקוי יסודי של המערכת ואף בהחלפה של רכיבים סתומים. 

מתי יש צורך לפנות לטכנאי מוסמך?

כדי למנוע מראש את בעיות רבות, מומלץ לערוך בדיקה שנתית למערכת מיזוג האוויר באוקטביה שלכם במוסך מיזוג אוויר מוסמך לרכב. הסימנים אשר מעידים כי הגיע הזמן להזמין שירות זה כוללים: 

  • זרם אוויר קר מוחלש או אי זרימתו מפתחי המזגן
  • המדחס של המזגן רועש
  • צלילים מהדהדים דמויי זעקות נשמעו מהתריס המחובר אל המערכת
  • מצמד תקוע

במהלך טיפול תחזוקה תקופתי למזגן, הטכנאי יבדוק דליפות, יבחן את כל הרכיבים, יחטא את משאבת הקירור, יחליף את מסנן האוויר בתא הנוסעים וימלא מחדש את המערכת בגז קירור לפי הצורך.

מידע מקצועי
אלטרנטור ברכב
איך בודקים אלטרנטור
26 מרץ, 2019
קרא עוד »
נגן וידאו
עקבו אחרינו
שתפו אותנו
מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ
סיאט איביזה חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1180 ש"ח + מע"מ
חומר הזרקה אמריקאי לציפוי לסתימת חורים במערכת המזגן
חומר הזרקה
590 ש"ח + מע"מ

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן