לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

מדחס אוויר לרכב שטח

תוכן עניינים

תפקידו של מדחס אוויר לרכב שטח הוא לינוק את הגז ולדחוס אותו אל מערכת הקירור. מדחס מזגן ברכב עלול להתקלקל עקב מספר סיבות, כאשר לרוב הדבר יתרחש כתוצאה מבלאי טבעי או עקב גורמים חיצוניים (כניסת נוזלים או אטם ישן…). תקלה במדחס עשויה לדרוש את החלפת המדחס, אולם במקרים מסוימים ניתן גם לשפצו.

מדחס אוויר לרכב שטחמדחס מזגן הוא לב מערכת המיזוג ברכב – הרכיב היונק את גז המזגנים ודוחס אותו תוך פעולה סיבובית עם מומנט המנוע. בדומה למנוע הרכב, גם המדחס נשחק ומאבד מכוחו עם הזמן. המדחס כולל מערכת שימון עצמאית, כך שבמצב דליפה אין להוסיף גז ללא הוספת שמן – כדי להימנע מנזק בלתי הפיך למדחס בשל חוסר שימון. מעבה המזגן, הנמצא בחזית הרכב, פולט את החום הנוצר מדחיסת הגז בידי המדחס במערכת הקירור.

מה מאפיין מדחס אוויר לרכב שטח?

מדחס המזגן מפסיק לעבוד בלחצים גבוהים מדי של גז – לחצים העולים עקב עלייה בטמפרטורת המערכת ועל כן מומלץ לבדוק בתדירות גבוהה את תקינות מאוורר המזגן ומעבה המזגן (רדיאטור). בנוסף, יש להיעזר במזגנאי לבדיקת לחצים במערכת; לחצים גבוהים באופן קבוע יביאו לפיצוץ בצנרת או ברדיאטור ול”בריחת” הגז (ועם מחירי הגז של היום, אנחנו לא מעוניינים שזה יקרה). וודאו כי המזגנאי שואב את הגז מהרכב למכונה שלו ולאחר התהליך דוחס אותו חזרה לרכבכם, כדי שתשלמו על העבודה לבדה ולא על הגז.

מדחס אוויר לרכב שטח: תקלות אפשריות

תקלות במדחס אוויר ברכב שטח מופיעות בהתאמה ישירה לנסיעה בשטח. זכרו כי כאשר רכב שטח נוסע בשטח, הנסיעה היא במהירות נמוכה ביחס למהירות הנסיעה על כביש – וכך גם יכולת הקירור: נמוכה בהתאם למהירות הנסיעה; בהתאמה, בנסיעה בכביש האוויר מגיע לרדיאטור במהירות גבוהה יחסית וכך מצליח לקרר את המערכת כהלכה. בלחצים גבוהים מדי, הרדיאטור ממתג את פעולת המדחס, ואם היה נתקע (לאחר הפתיחה מהלחץ), לא היה חוזר ואילו המדחס עצמו לא היה נכנס לעבודה.

מידע מקצועי
נגן וידאו
עקבו אחרינו
שתפו אותנו
מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ
סיאט איביזה חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1180 ש"ח + מע"מ
חומר הזרקה אמריקאי לציפוי לסתימת חורים במערכת המזגן
חומר הזרקה
590 ש"ח + מע"מ

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן