לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

תיקון מדחס לרכב

תוכן עניינים

למדחס המזגן ברכב יש תפקיד חשוב: דחיסת גז קירור במערכת המיזוג ללחץ גבוה המאפשר קירור של חלל הרכב. המדחס מחובר למערכת המנוע עם רצועות מתוחות ומהווה את מרכז מערכת המיזוג ברכב. ברכבים מתקדמים, המדחס מפוקח באמצעות מערכת חשמלית משוכללת.

קיימים מדחסים מסוגים שונים, המתאימים לדגמי רכב שונים. בכלי רכב ניתן למצוא מדחס חדש, מדחס משופץ או מדחס מפירוק – עם היתרונות והחסרונות של כל אחד מאלו. בכל מקרה, חשוב לרכוש את מדחס המזגן (וגם לתקנו במידת הצורך, רק במוסך בעלי וותק וניסיון, שיעניק גם אחריות ושירות הולם בהמשך.

מערכת מיזוג – מהמערכות החשובות ברכב

פעילות תקינה של המיזוג ברכב היא קריטית לטובת נהיגה בטוחה – ובעיקר בעונת הקיץ שימיה חמים ומיוזעים ברוב חלקי הארץ, כאשר נהיגה ללא מזגן עשויה להסב אי נוחות רבה לכל יושבי הרכב.

בחלוף הזמן השתכללו מערכות מיזוג האוויר ברכב, עד אשר בימינו הן קיימות בכל רכב העולה על הכביש. מערכת המיזוג הרכב כוללת מדחס, מעבה ורכיבים נוספים הפועלים במשותף לקירור אוויר הנכנס אל הרכב. גם במערכת המיזוג צפויות להופיע תקלות שלטובת תיקונן נדרש ידע וניסיון מתאימים.

מזגן רכב – תקלות נפוצות

תקלה במדחס מביאה להפסקת פעולתה של מערכת המיזוג ולהזעה מוגברת בקרב יושבי הרכב. תפקיד המדחס הוא לדחוס גז קירור בכיוון המעבה, בתהליך המקרר את הגז ומאפשר פעולה תקינה של מערכת המיזוג. המדחס יכול להיות תקול עקב כניסת נוזלים אל תוך מערכת הקירור או עקב התייבשות אטם ציר המדחס, שאף עשוי להתחיל לדלוף במערכת.

תיקון מדחס ברכב

תיקון מדחס מזגן לרכב זוהי משימה למומחים. בימינו פועלים מוסכים רבים, שלחלקם את כלל את הניסיון והמקצועיות הנדרשים בטיפול במצבים מעין אלו. אל “תיפלו” על רמאים; וודאו שאתם מפקידים את מדחס המזגן בידיים אמינות ומקצועיות – במקום שיבצע לא בדיקה נקודתית בלבד, אלא בדיקה מקיפה למערכת הקירור כולה שעשויה למנוע תקלות בעתיד.

הלך המדחס. מה עושים?

במקרה כזה יהיה עליכם להחליף את המדחס, על מנת שתוכלו ליהנות מנסיעה ממוזגת בימים חמים או קרים. תוכלו לבחור לרכוש מזגן מפירוק או מזגן משופץ. רצוי להתקין ברכב מדחס מקורי המשמש את יצרנית הרכב, שתוכנן והותאם במיוחד למאפייני הרכב שלכם.

מידע מקצועי
נגן וידאו
עקבו אחרינו
שתפו אותנו
מדחס חדש סובארו XV
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מאזדה 3
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש מיצובישי אאוטלנדר
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש ניסאן ג'וק
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
מדחס חדש דייהטסו סיריון
מדחס חדש
התקנה
1550 ש"ח + מע"מ
הונדה סיוויק סדאן חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1100 ש"ח + מע"מ
סיאט איביזה חבילת התקנה: מדחס, התקנה, וואקום וגז (134). 6 חודשי אחריות
מדחס
ואקום
גז
אחריות
1180 ש"ח + מע"מ
חומר הזרקה אמריקאי לציפוי לסתימת חורים במערכת המזגן
חומר הזרקה
590 ש"ח + מע"מ

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית בוואטספ, נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן