לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

יחידות קירור למשאיות

 ב-ACforCars אנו מספקים שירות תיקון והחלפת יחידות קירור לכל יצרני המשאיות. השירות כולל דיאגנוסטיקה משתלמת לבדיקת מערכת הקירור במשאית, תיקון או החלפה  ביחידת קירור באיכות מעולה, כולל אחריות מקיפה במחיר משתלם במיוחד.

שירותי תיקון / החלפת יחידות קירור לכל יצרני ודגמי המשאיות

isuzu logo
iveco logo
mitsubishi logo
mercedes logo
scania logo
Volvo logo

מהן יחידות קירור במשאית?

יחידות קירור של משאיות הן מערכות קירור עצמאיות אשר שומרות על טמפרטורה מסוימת בתוך שטח המטען של משאית או נגרר. ליחידות אלו תפקיד חיוני בכל ענפי התעשייה בהם יש צורך בהובלת סחורות מתכלות, כלומר ציוד אשר חייב להישמר מתחת לטמרפטורה מסוימת בהתאם לדרישות מכון התקנים, אחרת איכותו תיפגם, כגון: מזון, תרופות וכימיקלים.

 

תקלות נפוצות ביחידות קירור

דליפה של חומר קירור: דליפה ונזילה של חומר קירור עלולה להתרחש עקב בלאי או פגם כלשהו באחד מרכיבי מערכת הקירור.

תקלה במדחס המזגן: המדחס הוא רכיב מרכזי ביחידת קירור זו אשר מניע את פעולת המזגן ומאשפר את הקירור, בדיוק כמו מדחס המזגן ברכב או המדחס במזגן הביתי. 

תקלות חשמליות: חיווט פגום, חיישנים פגומים או לוחות בקרה לא תקינים עלולים לגרום לבקרת טמפרטורה שאינה יציבה ובכך לגרום נזק לציוד שחייב להישמר תחת טמפרטורה ספציפית.

חסימת זרימת אוויר: זרימת האוויר חיונית לקירור יעיל, וכל חסימה או חסימה בנתיב זרימת האוויר עלולים להפריע לביצועי היחידה. גורמים נפוצים לחסימות אלה הם מסננים ומאווררים סתומים או פגומים. 

בעיות תרמוסטט: תרמוסטט לא תקין עלול לגרום לבקרת טמפרטורה לא תקינה ולקירור לקוי.

כיצד מזהים תקלה ביחידת הקירור?

קירור לקוי: הסימן הברור ביותר לתקלה ביחידת קירור של משאית הוא ירידה בביצועי הקירור. ייתכן שהטמפרטורה בתוך אזור המטען לא תגיע לנקודת ההגדרה הרצויה, מה שעלול לסכן את הסחורה המועברת.

רעשים חריגים: צלילים חריגים כמו שחיקה, צווחה או דפיקות מיחידת הקירור יכולים להצביע על בעיות מכניות ברכיבים שונים ביחידה כמו המדחס או המאווררים.

ריח חזק: ריח חזק ורע עלול להיות סימן לדליה ממערכת הקירור. 

בקרת טמפרטורה לא עקבית: כפי שצוין לעיל, במידה והטמפרטורה משתנה, ייתכן שהדבר נובע מבעיות טרמוסטט או תקלות חשמליות. 

כיצד מתקנים יחידת קירור?

תיקון או החלפה של יחידת קירור במשאית צריכה להתבצע על ידי מוסך אשר מתמחה במיזוג אוויר לרכב ולמשאית. ראשית כל יש לבצע בדיקה מקיפה של המערכת, זיהוי דליפות באמצעות מכשור ייעודי, איתור תקלות באחד מחלקי היחידה (אם זה מדחס או רכיבים אחרים) ובדיקת החשמל במערכת. בהתאם לאבחון יש להחליט על אופן הפעולה: אם זה ניקוי של מסנן האוויר והמערכת, איטום דליפות, תיקון כללי או של רכיב במערכת או החלפה של יחידת הקירור. 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית בוואטספ, נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן