לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

סוללה היברידית טויוטה

מוסך ACforCars מספק שירות שיפוץ (חידוש) והחלפת סוללה היברידית לכל דגמי יונדאי (איוניק, טוסון, קונה ועוד) ולכל הרכבים החשמליים / היברידיים. צוות המכונאים שלנו בעל הכשרה והסמכה מתאימה לטיפול ברכבים היברידיים וחשמליים. ברשותנו מאגר ענק של סוללות באיכות מעולה במחיר משתלם המוכנות לאספקה מידית כולל התקנה ומתן אחריות מקיפה.

תוכן עניינים:

סוללה היברידית יונדאי

סוללות היברידיות ביונדאי מהוות רכיב בעל חשיבות עליונה. סוללות אלה ממלאות תפקיד חיוני בכך שהן אחריות על אחסון האנרגיה החשמלית ואספקת כוח חשמלי למנוע המשולב עם מנוע בעירה פנימית רגיל במערכת ההנעה ההיברידית. עם הזמן ובשל השימוש הממושך, סוללות היברידיות עלולות להתדרדר ולאבד מיכולותיהן לאחסן ולספק מטען חשמלי. במקרים אלו עולה השאלה האם יש להחליף את הסוללה? במאמר זה נסקור את הדגמים המרכזיים של רכבי יונדאי עם מערכות הנעה היברידיות וגם נפרט על סוגי הסוללות השונים, הגורמים לתקלות פוטנציאליות ואובדן כוח של הסוללה. נוסף על כך, נציג את אפשרויות התיקון לעומת ההחלפה, ואת התהליך שבאמצעותו נעשות פעולות אלה.

דגמים היברידיים בולטים של היצרן יונדאי

  1. יונדאי איוניק – הוא רכב היברידי בקטגוריית הרכבים הקומפקטיים. מערכת ההנעה ההיברידית של הרכב הזה משלבת מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר, לצד ממיר מתח ומנוע חשמלי אשר מספק הנעה לגלגלים הקדמיים. הסוללה המותקנת ברכב היא מסוג ליתיום-יון פולימר בעלת קיבולת של 1.56 קילוואט/שעה. 
  2. יונדאי קונה – מדובר בקרוסאובר היברידי קומפקטי, אשר מצויד במערכת הנעה היברידית הכוללת מנוע בנזין 1.6 ליטר והינע חשמלי. הסוללה המשמשת את מערכת ההנעה החשמלית היא מסוג ליתיום-יון פולימר בקיבולת של 1.56 קילוואט/שעה.
  3. יונדאי טוסון – דגם זה הוא קרוסאובר גדול יותר בקטגוריה הבינונית, המצויד במנוע בנזין 1.6 ליטר ובסוללה היברידית דומה לנזכרות לעיל מסוג ליתיום-יון פולימר, אך בקיבולת קצת שונה של 1.49 קילוואט/שעה. 

תיקון לעומת החלפת סוללה היברידית

השלב הראשון הוא ביצוע בדיקה מקיפה של מצב הסוללה וכלל מערכת החשמל של הרכב באמצעות אבחון ממוחשב. במקרים בהם זוהו פגמים קטנים בחלק מתאי הסוללה בלבד, קיימת אפשרות לביצוע התיקון על ידי החלפה של התאים הפגומים בתאים חדשים במקום החלפת סוללה כולה. לעומת זאת, במקרה בו כלל תאי הסוללה דרדרו באופן משמעותי והקיבולת ירדה לרמה נמוכה ביותר, ההמלצה היא להחליף את הסוללה בחדשה.   תהליך ההחלפה כולל פירוק מלא של מארז הסוללה הישנה, התקנת הסוללה החדשה בצורה קונבנציונלית ובטוחה, וכיול של מערכת בקרה וטעינת הסוללה בשלב הסופי.

בתור דרך אלטרנטיבית, החלפת סוללה היברידית מהווה פעולה שמצריכה ידע והכשרה מקצועיים בתחום אלקטרוכימיה. למען ביצוע החלפה, חשוב להגיע למרכז שירות מורשה של יונדאי, בו טכנאים מקצועיים ומיומנים יבצעו הערכה מדויקת של מצב הסוללה ויחליטו על הפתרון המתאים ביותר לבעיה. רק במרכז שירות רשמי תקבלו ייעוץ אמין, חלקי חילוף מקוריים, וטיפול מקצועי לפי כל כללי היצרן, דבר שיאפשר לשמר את המערכות ההיברידיות של הרכב לאורך זמן רב. חשוב לזכור, כי עבודות בסוללות היברידיות מחייבות זהירות מיוחדת, שכן מדובר במערכות מתח גבוה וברכיבים רגישים. כל ניסיון לטפל בסוללה ההיברידית ללא הידע וההכשרה הנדרשים עלול לסכן אתכם ואת רכבכם. לכן, המלצתנו הכנה היא לפנות למרכז השירות המורשה בקרבתכם ולקבל טיפול מקצועי. 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית בוואטספ, נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן